• Jarosław Grycaj

Projekt wizytówki 2 stronnej Spersonalizowany projekt Twojej wizytówki firmowej. Zamawiając ten projekt, otrzymasz niepowtarzalną aranżację 2 stronnej wizytówki firmowej, dostosowanej do identyfikacji wizualnej firmy lub Twoich indywidualnych potrzeb w odpowiednim i wybranym przez Ciebie formacie. Proponowana usługa skupia w sobie przygotowanie projektu zgodnego z kluczem identyfikacji Twojej firmy oraz poprawności pod względem czytelności informacji oraz przygotowania ostatecznego projektu do druku. Projekt wizytówki dwustronnej – Co powinien zawierać? Odpowiednia aranżacja zaplanowana na nośniku informacyjnym, jakim jest wizytówka, to element spersonalizowany, który jest zgodny z charakterem Twojej firmy oraz tworzy obraz pierwszego odbioru w oczach potencjalnych klientów. Odpowiednio dobrana gramatura papieru, ciekawość projektu oraz czystość pod względem odczytu informacji, to jedynie podstawowe elementy, które wchodzą w skład odpowiednio przygotowanej wizytówki dwustronnej. Dobranie odpowiednich materiałów oraz technik druku to elementy, które są kluczowe pod względem odbioru naszej marki. Skupiając się na przygotowaniu projektu po dwóch stronach, możemy zaproponować naszym klientom otwartość pod względem przekazywanych przez nas informacji kontaktowych oraz możliwość poznania naszej identyfikacji, która jest zgodna z całkowitym wizerunkiem naszej firmy. Wizytówka firmowa, a faktyczny kontakt. Bez wątpienia jesteśmy wzrokowcami. To, co podoba nam się zdecydowanie bardziej wizualnie, przyciąga nas oraz w pewien sposób nastawia do wykonania interakcji z obiektem atrakcyjniejszym wizualnie. Abstrahując od tego, że wizytówka firmowa jest jednym z najmniejszych elementów identyfikacji firmowej, zastanów się jak, wyglądałby wybór Twojego klienta, gdyby położył przed sobą 10 wizytówek, które zawierałby takie same informacje, każdy kontakt dotyczyłby tej samej branży, a jego jedynym kryterium wyboru, byłby wygląd samej wizytówki. Precyzując wygląd wizytówki firmowej, musisz pamiętać, że musi być ona zgodna z Twoimi założeniami, odpowiednio wydrukowana oraz łatwa podczas odczytu informacji, które skłonią posiadacza Twojej wizytówki do kontaktu telefonicznego lub do napisania do Ciebie wiadomości drogą mailową. Projektowanie wizytówek firmowych – Podsumowanie Odpowiednio przygotowanie projektu wizytówki firmowej i pomysł na jej wykonanie tworzą obraz Twojej firmy w oczach klientów na papierowym nośniku, który jest jedynie fragmentem reprezentowanej Twojej całości. Odpowiednie dopełnienie oraz projekt to punkty, które potrafią wyrobić bezpośrednie wrażenie Twojej firmy. Zamów projekt wizytówki dwustronnej i otrzymaj swoją komunikacyjną reklamę w kreatywnym i przyjaznym stylu.


1 wyświetlenia

Nowy sposób zamawiania projektów

W prosty i niespotykany dotąd sposób zamawiaj swoje projekty. Wystarczy że wypełnisz specjalnie przygotowany brief do zamówienia. Wszystko w trosce o Twoją wygodę oraz czas.

Free_MacBook_Pro_2.png